Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bjorn
Szarżujący na maciorze
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ,,|,,
|
Wysłany: Wto 8:43, 31 Lip 2007 Temat postu: Nowinki |
|
|
tak zaczerpnąłem wiedzy od mojego kumpla.. co wy na to?
white wolf napisał: | Hmm mój system walki wygląda bardzo prosto, uprościłem to do maxa i graczom się podoba to więc gram tak cały czas. Jak to wygląda:
Żołnieżyk -> WW(walka wręcz) = 35
Gracz rzuca sobie K100 wynik:
01 do tak 15-> świetne wykonany cios(jeżeli np. miecz - poważne obrażenia, zabicie w zależności od sytuacji)
16 do tak 29-> średnio wykonany cios(jeżeli np. miecz - średnie obrażenia, zadraśnięcie w zależności od sytuacji)
30 do tak 35-> mizerny cios( jeżeli np. miecz - nic poważnego nie zrobił przeciwnikowi)
Oczywiście to było strasznie ogólnikowo, jeżeli przeciwnik ma zbroje używam K6 żeby określić jaki był skutek ataku ( też maxymalne uproszczenie, jeżeli wkurzają mnie gracze daje im K10 )
1do2 -> przeciwnik ma przesrane (penetracja jeżeli chodzi o broń sieczną, obuchową to ciężkie zmiażdżenie itd)
3do4 -> wbicie się w zbroje, lekkie zadraśnięcie (zależy od MG jak to rozegra)
5do6 -> nic poważnego gracz nie zrobił przeciwnikowi
W przypadku walki w zwarciu bez elementów zaskoczenia i takie tam rozwiązuje tez to szybko
Przeciwnik WW -> 40
Gracz WW -> 35
nie jest to kolosalna różnica(również patrze jak ustawieni są na wzajem Bohater i przeciwnik etcera etecera)
Walka:
Rzut przeciwnika na K100 -> 30(zmieścił się w WW)
Rzut gracza -> poniżej 30! chyba że ma zdolność uniki lepiej wykupioną |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zajonc
Partyzant Chaosu
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Nie 15:22, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Proponuje wprowadzić to co mówił miś odnosnie uników i parowania.
Czyli możesz najpierw unikać a potem parować/blokować tarczą, jeżeli najpierw sparujesz/zablokujesz tarczą to już potem niemożesz unikać.
No i tak doszedłem do wniosku że broń strzelecka jest jakaś za słaba większość strzałów odrazu kończyła się śmiercią, dlatego myśle że warto było by wprowadzić obrażenia dodatkowe od strzał (i tu zależnie od rodzaju strzał) proponuje to wprowadzić też do d&d :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tłuszcz
Weteran
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z piwnicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:04, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Zajonc napisał: | No i tak doszedłem do wniosku że broń strzelecka jest jakaś za słaba większość strzałów odrazu kończyła się śmiercią, dlatego myśle że warto było by wprowadzić obrażenia dodatkowe od strzał |
Tak jeeeest!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tristian
Nieokrzesany gbur
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 1025
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Galimoru?
|
Wysłany: Nie 16:21, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A ja dalej chcę zauważyć że strzelanie ma zbyt ogromne plusy do trafienia : Dla przykładu ktoś kto z banity przeszedł na strzelca a bazowo miał 35 Us (czyli przeciętnie!) jako strzelec ma 90! Strzelec z jego +35 a w dodatku kumulujące się zdolności dające dodatkowe +20! :/
Dla porównania Rycerz o bazowym WW 35 może mieć maksymalnie 60. Ja tu widzę jakąś nieprawidłowość.
Więc jak jeszcze dasz mu potężniejsze obrażenia, to lepiej zrobić tim strzelców. Bo nie mają szansy spudłować, a jeszcze będą mieli wyrypany dmg...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bjorn
Szarżujący na maciorze
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ,,|,,
|
Wysłany: Nie 17:11, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
masz w 100%racje, ale ja bym nie grał strzelcem z czystej zasady - on juz ma strzelca wiec ja wybiore sobie inny kierunek zależy od gracza.. tłuszcz postawił na 100%skutecznosc ataku, ja na mega radoche jak rzuce jakis fajny czar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zajonc
Partyzant Chaosu
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Nie 17:16, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
No jak otoczy cię banda chaosów no to najwyżej co możesz to w dupe sobie wsadzić te strzelanie
Zawsze moge zrobić że 95 i więcej zawsze pudło (albo nawet 90)
Wiesz witek...ponoć też możesz celować i mieć premie +20...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tristian
Nieokrzesany gbur
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 1025
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Galimoru?
|
Wysłany: Nie 17:27, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To nie ma znaczenia, poza tym premia jest +10. Uważam że broń dystansowa ma taką zajebistą przewagę z prostego powodu że jest dystansowa, a jeszcze nigdy nie pudłuje, i ma mieć zwiększone obrażenia... To ja zastanawiam się czy ma jakiś sens używania np. miecza. Poza tym tłuszcz będzie miał 100. A rzutu 105 nie zrobisz... Dałem przykładowe rzuty początkowe. Po prostu to jest zajebisty przepak i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tłuszcz
Weteran
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z piwnicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:59, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nie prawda, będe miał 94
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zajonc
Partyzant Chaosu
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Nie 18:07, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ano fakt bo tłuszcz ma tam premie ze zdolności.
Wiesz witek...to jest realistyczne, broń dystansowa różni się tym że właściwie zabija odrazu poprostu jeśli to wprowadze będe dawał kary za zasięg itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tłuszcz
Weteran
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z piwnicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:13, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A wiesz że np. jak byłeś na koniu sobie i walczyłeś z tymi maruderami chaosu to powinieneś mieć (jeśli się nie mylę) karę -10 (albo -20, już sam nie pamiętam)
Ja też jak dajmy na to strzelam w jakiegoś goblina mam już na start -10, jeśli goblin taki walczy mam już -20, jak biegnie mam -30 i takie tam inne duperele...
A ty możesz do niego podlecieć pierdzielnąć mu z tego swojego żelastwa i jest pogadane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tłuszcz
Weteran
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z piwnicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:16, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Tak jeszcze dodam, że jakbyś miał taki sam rzut jak ja i wziął dajmy na to takiego weterynarz... weterana to miałbyś z celowaniem tylko marną różnicę rzutu 5...
No i poza tym to ciesz się, że nie jestem elfem... Bo jeśli dobrze zrozumiałem elfie łuki jeszcze mają plusy do obrażeń z siły...
... No i o ile się nie mylę mają początkową wartość US większą...
A jak tak narzekasz że masz mało WW to mogłeś sobie wziąć krasnoluda - i duża krzepa, duże WW...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tłuszcz
Weteran
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z piwnicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:49, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ahhh! No i zapomniałbym jeszcze o takiej ładnej komendzie jak Dziki atak! No jakbym móóógłłłł... Poczytaj sobie witek w podręczniku co to robi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zajonc
Partyzant Chaosu
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Nie 18:51, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Tłuszcz się zbulwersował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tłuszcz
Weteran
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z piwnicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:55, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Tia... W majtki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tłuszcz
Weteran
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z piwnicy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:58, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Tfu... Jeden błąd - zmień weterana z fechmistrzem Zajonc mnie podpuścił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|